S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Proč nakupovat u nás:

 

Prodejna, půjčovna a servis:

ElektrokolaOstrava.cz
Prokopa Velikého 30
703 00 Ostrava-Vítkovice

 

Kontakty:

+420 599 529 753 (servis)
+420 731 619 079 (prodej)
elektrokola@mise.cz

 

Otevírací doba:

Pondělí - Pátek:
9.00 - 17.00 hodin

Sobota:
Po předchozí domluvě.

 

  


Úvod » ELEKTROKOLA » Apache MATTO MX 13 Ah (2018)


    

Apache MATTO MX 13 Ah (2018)

Novinka 2018 Doprava zdarma

na dotaz

 

Dostupnost: na externím skladě
Číslo produktu: MATMX13AH2018
naše cena bez DPH : 41 314 Kč
naše cena s DPH (21 %):
49 990 Kč

do košíku:
  ks  

Splátková kalkulačka Essox

MATTO MX 13 Ah 2018

„Sportovní krosové elektrokolo s extrémně výkonným středovým motorem“

Široce oblíbené krosové elektrokolo vstupuje do nové sezony se zcela přepracovaným hliníkovým rámem s částečně integrovanou baterií a extrémně výkonnou pohonnou jednotkou ve svém středu. Sportovně střižená geometrie, kvalitní vzduchová vidlice i silné kotoutoučové brzdy toto elektrokolo předurčují pro použití na silnicích, cyklostezkách, ale i polních a lesních cestách všeho druhu. Matto MX bude oporou sportovně založeným i rekreačním cyklistům bez rozdílu a jako takový jasně dokazuje, že krosové elektrokolo může báječně fungovat i bez značkového pohonu věhlasného jména.

Klíčové vlastnosti:

  • kompletně přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a částečně integrovanou baterií
  • extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s maximálním točivým momentem až 80 Nm
  • lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 13 Ah (468 Wh)
  • vzduchová vidlice SR Suntour NCX D Air RL-DS se zamykáním z řidítek

Podrobný popis:

  • kompletně přepracovaný hliníkový rám s originálními profily hlavních trubek a hydroformovanou spodní rámovou trubkou s částečně integrovanou baterií
  • extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm
  • lithium-iontová rámová baterie značky LG s celkovou kapacitou 13 Ah (468 Wh)
  • možnost vlastního nastavení řídícího softwaru včetně zvýšení limitu rychlosti
  • barevný TFT displej s USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení
  • vzduchová vidlice SR Suntour NCX D Air RL-DS se zdvihem 63 mm a zamykáním na korunce
  • hydraulické kotoučové brzdy Shimano Acera M396
  • desetirychlostní sada Shimano Deore M6000
  • pevná zapletená kola o průměru 28“

Pohonná jednotka

Tepajícím srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. Nastavení motoru lze díky chytrému softwaru kdykoliv snadno změnit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.

Baterie

Na spodní trubce rámu našla své místo moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou 13 Ah (468 Wh) a dojezdem až 130 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí krom kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.

Ovládací displej

Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený u levého madla vedle brzdové páčky. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.

Výbava

Do detailu propracovaný hliníkový rám doplňuje vzduchová vidlice SR Suntour NCX D Air RL-DS se zdvihem 63 mm a zamykáním z řídítek. Kola o rozměru 28“ jsou zapletena na nábojích Shimano Alivio a pevných hliníkových ráfcích Remerx Top Disc. Pohonnou soustavu tvoří desetirychlostní sada Shimano Deore s kazetou Shimano Alivio a klikami Bafang MaxDrive. Z nabídky značky Shimano pocházejí rovněž hydraulické kotoučové brzdy s označením Acera M396. Široká řídítka, krátký představec, ale také sedlovku a sedlo poskytl český výrobce doplňků Spectro.

Jízdní vlastnosti

Základem tohoto modelu je kompletně přepracovaný hliníkový rám s částečně integrovanou baterií, vnitřním vedením bovdenů, kuželovitou hlavovou partií a velmi agresivním tvarováním. Pozice za řídítky je vzhledem ke spíše kratší horní rámové trubce příjemně vzpřímená, nepostrádá však pro značku tolik příznačný sportovní švih. K pohodlí přispívají ergonomicky tvarovaná madla a v neposlední řadě také bohatě polstrované sedlo. Jízdní vlastnosti jsou po všech stránkách velmi jisté, kolo je snadno ovladatelné, a to jak v nízkých, tak i vysokých rychlostech.

 

Parametry produktu

  • Druh kola: krosové
  • Elektromotor: Bafang MaxDrive 250 W
  • Dojezd: až 130 km
  • Baterie: LG Li-Ion 36V / 13 Ah (468 Wh)
  • Hmotnost: 21,0 kg
  • Počet rychlostí: 1 x 10
  • Brzdy: Shimano Acera M396 (kotouč 180 mm)
  • Displej: TFT Colour
  • Velikost rámu: 17" / 19" / 21"
  • Pláště: Schwalbe Smart Sam (622-42 mm)
  • Přední vidlice: SR Suntour NCX D Air RL-DS (vzduchová se zamykáním z řidítek)
  • Představec: Spectro (31,8 / 80 mm)
  • Přehazovačka/řazení: Shimano Deore M6000 / Shimano Deore M6000
  • Ráfky: Remerx Top Disc (622-19 mm)
  • Rám: Alloy 6061
  • Řídítka: Spectro (31,8 mm / 680 mm)
  • Sedlo: Spectro Sport
  • Sedlovka: Spectro (30,9 / 350 mm)
  • Velikost kol: 28"
  • Systém: Bafang MaxDrive
  • Řídící jednotka: Bafang MaxDrive (integrovaná)
  • Kliky: Bafang MaxDrive (44 zubů)
  • Kazeta: Shimano Alivio HG 300 (11-36 zubů)
  • Řetěz: KMC X10e
  • Náboj přední: Shimano Alivio M4050
  • Náboj zadní: Shimano Alivio M4050
  • Gripy: Velo Lock-On (ergonomické)
  • Hlavové složení: Spectro (semi-integrované, prům. ložiska)
  • Pedály: Alloy
 

 

 

NWYyZDk