Prodejna, půjčovna a servis:
ElektrokolaOstrava.cz
Prokopa Velikého 30
703 00 Ostrava-Vítkovice
Kontakty:
+420 599 529 753 (servis)
+420 731 619 079 (prodej)
elektrokola@mise.cz
Otevírací doba:
Pondělí - Pátek: 9-15.30 hodin
Sobota: Po předchozí domluvě
Neděle, svátky: Zavřeno
Orientační tabulka výběru kola podle výšky:
Skutry-Pro-Seniory.cz
Prodej, servis, půjčovna
Specialista na elektrické skútry a elektrické invalidní vozíky
Úvod » Elektrické KOLOBĚŽKY » Nitro scooters Classic 3500 Plus SPZ - černá (2020)
Dostupné od 04/2020
Představujeme novinku v oblasti velkých Chopper koloběžek - nový model Classic 3500 Plus!
Jeho přednosti:
Tato verze podporuje možnost legální registrace koloběžky jako mopedu. Obržíte čistopis TP a zajdete si na úřad pro značky úplně stejně jako u malého skutru například (nutno mít sjednané povinné ručení). STK Vás čeká až za 6 let a poté každé 4 roky. Tento model má ve své výbavě (v ceně) zpětná zrcátka. Více informací Vám rádi poskytneme na naší prodejně nebo emailem. Oproti standartní verzi je u verze SPZ snížena maximální rychlost na 45 km/h. Tuto rychlost nelze navýšit, jinak by byla registrace neplatná.
Všechny modely Classic 3500 Plus používají ověřené Lithiové (Li-Ion) akumulátory o kapacitě 20 Ah, což znamená celkovou kapacitu neskutečných 1260 Wh. Doplněno o novou kvalitní rychlonabíječku, která umí vybitou baterií dobít do maximálně 4 hodin! Kapacitu různých baterií nejlépe porovnáte, když vynásobíte hodnoty V (napětí koloběžky např.60 V) a Ah (kapacita baterie např. 12 Ah). Při námi dodávané 63 V baterii je kapacita 1260 Wh přičemž konkurence mívá často 60 V/12 Ah baterií (tedy 720 Wh). Dojezdová vzdálenost při stejném výkonu koloběžek (např.na Eco režimu) je u nás téměř 2-násobná.
Přechod na odolnější 63 V provedení komponentů s sebou přináší následující pozitiva:
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System. Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je u tohoto nového modelu cca. 8-12%. Rekuperací lze navýšit dojezd o přibližně 5-8 km. Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Výhody rekuperace:
Upozorňujeme, že se na trhu objevují subjekty, které uvádí nesmyslné účinosti rekuperace (až 60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů.
Tento model nabízíme na překrásných silničních pneumatikách o vnějším průměru cca. 49 cm - jedná se o model s úplně největšími pneumatikami naší nabídky. Ráfky jsou velikosti 13", tedy stejná velikost jako je třeba u malých městských automobilů. Široké pneumatiky přispívají k příjemné a bezpečné jízdě a v kombinaci se stříbrnými ráfky vypadají opravdu luxusně!
Modely Classic jsou známkou luxusu. Proto nesmí chybět přehledný moderní tachometr. Je umístěn uprostřed řídítek, aby na něj bylo dobře vidět. Kromě aktuální rychlosti zde vidíte stav kapacity baterie a stav tachometru. Přepínání rychlostních režimů se provádí na pravé straně řídítek - červeným tlačítkem. Nejslabší je režim číslo 1 (při použití tohoto režimu šetříte baterii nejvíce). Nejsilnější je režim číslo 3, kdy koloběžka dosahuje výkonu až 3500W a maximální rychlosti mezi 45 km/h.
Nové modely 2020 se pyšní velkým předním LED světlem s EU homologací. Světla mají možnost přepnutí na dálková světla stejně jako u motocyklů. Díky přechodu na LED osvětlení je jejich spotřeba zcela zanedbatelná. Vzadu svítí červené LED světlo a při brzdění se rozsvítí brzdové světlo. Koloběžka disponuje nově předními a zadními LED blinkry.
Široká řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Řídítka lze v případě potřeby nastavit do úhlu, který Vám nejvíce vyhovuje. Pravou rukou ovládáme akceleraci a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Pro modely Classic jsme zvolili nejdražší možné hydraulické brzdy - jejich účinek je opravdu skvělý. Pro eliminaci krádeže je na řídítkách zabudovaný zámek, který stejně jako u motocyklů nedovolí po uzamčení řídítkami otáčet.
Model Classic 3500 Plus SPZ je vybaven předním i zadním odpružením. Doprovázeno vysokým pohodlným sedákem. Jak přední tak zadní odpružení je plně funkční, nejedná se pouze o dekorační prvky! Zadní odpružení je vzduchové. Můžete si případně volit jeho tvrdost pomocí nastavení tlaku.
Modely Classic 3500 Plus jsou vybaveny již z výroby moderním alarmem s dálkovým ovládáním (obdržíte 2 ovladače). Pokud se při aktivovaném alarmu někdo pokusí s koloběžkou pohnout, rozezní se upozorňující siréna. Pokud pohyb koloběžky bude pokračovat, rozezní se hlasitá siréna a zároveň se zablokuje zadní kolo (motor) a koloběžku nelze tlačit.
Koloběžka s pomocným motorem (tj.koloběžka, která je dodatečně osazena motorem a je možné jí provozovat i bez použití motoru odstrkováním) může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhlášce MDČR č. 341/2014 Sb, příloha 12 (zařazeno do skupiny jízdní kola - - - tzn. provoz bez ŘP, bez povinného ručení a značky). Aby směla koloběžka s pomocným motorem na komunikace, nesmí být její výkon vyšší jak 1kW a její max. rychlost nesmí přesáhnout 25 km/h. Pokud jsou hodnoty vyšší, koloběžku nelze provozovat legálně.
U modelů Classic 3500 Plus lze objednat přestavbu Street Legal, kdy dojde ke snížení výkonu na 1000W a max. rychlost bude 25 km/h. Další možností je zakoupení modelu s označením SPZ. Při koupi pak obdržíte čistopis Technického průkazu. Následně si sjednáte povinné ručení (pouhých pár set Kč ročně) a dojdete na úřad pro značky. První technická kontrola po 6 letech od koupě a pak vždy po 4 letech.
* Poznámka dojezd ovlivňuje: váha jezdce, profil trasy a zvolený režim