S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Proč nakupovat u nás:

 

Prodejna, půjčovna a servis:

ElektrokolaOstrava.cz
Prokopa Velikého 30
703 00 Ostrava-Vítkovice

 

Kontakty:

+420 599 529 753 (servis)
+420 731 619 079 (prodej)
elektrokola@mise.cz

 

Otevírací doba:

Pondělí - Pátek: 9-17 hodin

Sobota: Po předchozí domluvě

Neděle, svátky: Zavřeno

 

  

 

 

Skutry-Pro-Seniory.cz

Prodej, servis, půjčovna

 

 

Specialista na elektrické skútry a elektrické invalidní vozíky


Úvod » ELEKTROKOLA » Pánské krosové elektrokolo e-Cross 7.5 18" (2020)


        

Pánské krosové elektrokolo e-Cross 7.5 18" (2020)

Novinka 2020

skladem

 

Číslo produktu: PKREEC751820
Velikost: 18"
Velikost rámu
naše cena bez DPH : 33 050 Kč
naše cena s DPH (21 %):
39 990 Kč

do košíku:
  ks  

Splátková kalkulačka Essox

Pánské krosové elektrokolo e-Cross 7.5 (2020)

Pánové, pokud hledáte e-kolo pro sportovnější jízdu nebo výlet, jste na správné adrese. Pánské krosové elektrokolo e-Cross 7.5 se středovým elektromotorem je totiž určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu. Naopak! Do trati se můžete pustit s vervou sobě vlastní. Je čas vyrazit!

Geometrii hliníkového rámu e-Cross 7.4 jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. Velkou mírou k tomu přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 522 Wh (14,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát? O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě. Dojezd e-kola je 130 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Součástí je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.

E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Deore a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour NEX HLO DS 700c je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm. E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Gordo 7.5, které je vybaveno blatníky a nosičem.

Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross 7.5 se středovým elektromotorem je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!

Pokud byste přesto zatoužili po modelu s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka, silnější baterie…), koukněte na e-kolo e-Cross 7.5-S nebo e-Cross 9.5-S, které má i lepší motor Bafang M500.

SUNTOUR NEX HLO DS 700c

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie Panasonic - 522 Wh (14,5 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články PANASONIC 36V / 522 Wh (14,5 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku. Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 130 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence. Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 7 hodin.

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže. Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

Parametry produktu

  • Druh kola: krosové
  • Elektromotor: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
  • Umístění motoru: Bafang - středový
  • Dojezd: až 130 km
  • Baterie: PANASONIC Li-Ion 36 V/522 Wh (14,5 Ah)
  • Nosnost: 120 kg
  • Brzdy (přední/zadní): TEKTRO HD-M285, hydraulická, rotor 180 mm / TEKTRO HD-M285, hydraulická, rotor 160 mm
  • Displej: BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej, USB port
  • Velikost rámu: 18" / 20"
  • Pláště: SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
  • Přední vidlice: SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,
  • Představec: CRUSSIS Al, 105 mm
  • Přehazovačka/řazení: SHIMANO Deore RD-M592, 9 rychlostí / SHIMANO Alivio SL-M4000, 9 rychlostí
  • Ráfky: CRUSSIS 28", dvojitý, vložkovaný, 32D
  • Rám: Alu 6061
  • Řídítka: CRUSSIS Al, 680 mm
  • Sedlo: Selle ROYAL
  • Sedlová objímka: CRUSSIS s RÚ Al, černá 34,9
  • Sedlovka: CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm
  • Řídící jednotka: integrovaná v motoru
  • Snímač šlapání: torzní
  • Nabíječka: 2 Ah (součást výbavy)
  • Pedály: WELLGO, alu s odrazkou
  • Asistent chůze: ano
  • Počet převodů: 1 x 9
  • Řetěz: KMC X9
  • Kazeta/vícekolo: SHIMANO CS-HG400-9, 9 rychlostí, 11 - 36 zubů
  • Převodník a kliky: BAFANG, 38 zubů, 170 mm
  • Průměr kol: 28"
  • Náboje: CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
  • Gripy: CRUSSIS, 100% silikon
  • Hlavové složení: Semi 1 1/8
NDIwZ