Prodejna, půjčovna a servis:
ElektrokolaOstrava.cz
Prokopa Velikého 30
703 00 Ostrava-Vítkovice
Kontakty:
+420 599 529 753 (servis)
+420 731 619 079 (prodej)
elektrokola@mise.cz
Otevírací doba:
Pondělí - Pátek: 8-16 hodin
Sobota: Po předchozí domluvě
Neděle, svátky: Zavřeno
Orientační tabulka výběru kola podle výšky:
Skutry-Pro-Seniory.cz
Prodej, servis, půjčovna
Specialista na elektrické skútry a elektrické invalidní vozíky
Úvod » Elektrické KOLOBĚŽKY » Puma 1000 Pro Premium (i SL)
Bezkartáčový motor uložený v zadním kole
Puma využívá moderní technologii motorů brushless hub (bezkartáčový motor v zadním kole). Provoz koloběžky je příjemně tichý. Koloběžka je osazena námi vyvinutou řídící jednotkou a díky tomu bezkartáčový motor dosahuje špičkového výkonu cca. 1000W! Motory uložené v kole mají nespornou výhodu okamžité reakce "na povel".
Pneumatiky, které nepřehlédnete
Puma je osazena opravdu líbivými a funkčními terénními pneumatikami, které jsou známé především z horských kol "do sněhu". Jízda je velmi příjemná a bezpečná. Menší nerovnosti vůbec necítíte. Pneumatiky dovolují i velmi příjemně projíždět třeba louky a lesní stezky. Venčení psího miláčka nebude problém ani v lehkém terénu.
Přední a zadní LED osvětlení
Bezpečnost jízdy vždy na prvním místě. Proto má Puma přední i zadní LED osvětlení. Je doporučeno jezdit i přes den se zapnutým osvětlením, značně se tím zvyšuje bezpečnost jízdy. Přední i zadní LED osvětlení je napájeno z baterie koloběžky. Díky úsporné technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová.
Jízdní režimy
Koloběžka je osazena moderním tachometrem, který zobrazuje hlavní informace o koloběžce.Zde se také přepínají režimy, kterých je celkem 9. Pro pomalou jízdu (rychlá chůze) si uživatel zvolí režim 1-2. Každý další režim směrem k číslu 9 znamená navýšení výkonu a max. rychlosti. Pro co nejvyšší úsporu baterie doporučujeme najít režim, který dovolí jet cca. 15-18 km/h rychlostí. Akcelerace se provádí na pravé straně řídítek. Stejně jako na motorce, pouze "přidáte plyn" a koloběžka se plynule rozjede kupředu.
Rekuperace, která navíc jemně dobíjí baterii
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS. Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km. Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Přední nastavitelné odpružení
Tento model je vybaven přední cyklo vidlicí s možností nastavení tuhosti a také s možností uzamknutí pružení. Silné tlumiče spolehlivě tlumí rázy vozovky. V kombinaci s velkými pneumatikami se jedná o opravdu příjemnou jízdu.
Plně hydraulické prémiové brzdy
Pro novou generaci jsme zvolili plně hydraulické brzdy. Jejich účinek je oproti běžným lankovým brzdám přibližně 2-násobný. Koloběžka je osazena velkými vzduchem chlazenými kotouči.
Tento model vykouzlí každému úsměv na rtu. Jízda je příjemně plynulá, tichá. Tím, že je těžiště stupáku nízko, cítíte se při jízdě bezpečně. Puma dobře zvládá i lehčí terén, polní cestu apod. Při ekonomickém režimu jízdy dokáže ujet velmi dlouhé trasy.
Kdo si rád při jízdě posedí, může si nově k Pumě přikoupit kvalitní sedlovou sadu.
Pumu si můžete pořídit i ve zcela legální verzi SL (Street Legal). Zde dojde k odbornému omezení rychlosti Pumy 1000 na 25 km/h jak tomu ukládá vyhláška MDČR č. 341/2014Sb.
K Vaší koloběžce si můžete doobjednat širokou škálu příslušenství. Mezi nejpopulárnější patří přilby, vodotěsné brašny Nitrobag či třeba zámky.
Vyhláška MDČR č. 341/2014 Sb (příloha 12) povoluje použití koloběžky s pomocným motorem na komunikacích v případě, kdy koloběžka nejede více jak 25 km/h a výkon motoru nepřekročí 1000W (1kW). Pokud má koloběžka vyšší parametry, nesmí legálně do provozu.
* Poznámka - dojezd je ovlivněn váhou jezdce a profilem trasy